Monday, June 11, 2012

ISTANA-ISTANA DI DUNIA

Hai ! Maaf ye korang. Nifi takde masa nak update blog. Tengok, dah bersawang dah blog ni. Walau bagaimanapun, hari ni Nifi akan cuba untuk update blog ni ye. Berdasarkan tajuk, mesti korang dapat agak apa yang Nifi nak sampaikan. Semestinya, GAMBAR! Hehehe. 


Nifi tahu, kebanyakan orang tak berminat untuk membaca isi entry yang panjang-panjang. Macam mana Nifi tahu? Ehemmm. Nifi pun macam tu jugak! *Sila jangan bagitahu sesiapa k. Rahsia kita je tau.* Okaylah, malas menaip panjang-panjang, jom tengok antara istana-istana yang ada kat atas muka bumi ni. :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...