Wednesday, February 29, 2012

APA YANG PERLU DILAKUKAN JIKA SUSAH TIDUR

Korang tahu tak , sekarang ni ramai yang suka berjaga malam . Terutamanya bila masuk time cuti . Nifi pun tak ketinggalan sebenarnya -,-

Bila nak mula class , mula laa susah nak tidur . Pusing kiri , pusing kanan , tak jugak tidur . Korang pun mesti pernah alami situasi macam ni kan ? Kan ? Kan ? Heheh .

Jadi , Nifi nak mencadangkan beberapa aktiviti yang korang boleh buat sekiranya korang susah tidur .

psstt! ni gambar inchek boyfie yang kemalu-maluan . haha. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...