Friday, January 27, 2012

LAIN DI MULUT, LAIN DI HATI

Nifi selalu dengar orang cakap , "Cakap tak serupa bikinlah kamu ni Leman ." , "Kau ni cakap lebat jerr laa Bob ." , blablabla . Korang pernah dengar macam ni tak ? Kalau tak pun , ayat yang digunakan mesti lebih brutal kan ?

Kat bawah ni pun lebih kurang cenggitu laa jugak . Tapi untuk versi cintan cintun . Apa yang diluahkan tak sama dengan apa yang terpendam dalam hati tu . Nak buat macam mana , cinta dah takde dalam hati . Wuwuwu .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...