Sunday, January 15, 2012

CONTOH AYAT ORANG CEMBURU

Kalau korang nak tahu , cemburu ni banyak jenisnya . Cemburu dengan kejayaan orang lain , cemburu orang lain ada sesuatu barang tu , cemburu orang lain ada boipren / gelpren romantik , macam macam lagi laa . Jadi , dalam entry kali ni , Nifi nak senaraikan beberapa ayat yang berbaur cemburu . Kalau korang dengar sesiapa cakap ayat ni , atau yang lebih kurang tu , maksudnya dorang cemburu laa tuu .


Lepas tu korang jawab je laa , "Kalau dah jelez tu , cakap je laa . Tak payah nak perli bagai . Menyampah !" Haa . Sound cenggitu jerr . Tak payah nak pendam pendam . Kalau pendam pun dapat apa kan . Sakit hati jerr . Ehh . Termelalut pulak . Okay . Jom teruskan . Bukan ayat cemburu je , cara nak jawab pun Nifi bagi sekali okay . Boleh laa korang praktikkan .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...