Saturday, January 14, 2012

CARA MENGELAKKAN MABUK LAUT

Haiii . Jumpa lagi . Baru baru ni , ehemm ehemm pergi memancing dengan kawannya . Orang kata , orang yang suka memancing ni penyabar orangnya . Betul ke ? Haha . Abaikan :P

Bila balik tu , lumayan jugak hasilnya . Yelah . Pergi memancing pun pukul 12 tengah malam . Memang ikan galak laa time macam tu kan . Ehemm ehemm pergi naik bot yang disewa , siap dengan pemandu sekali . Sanggup kan .


Pakcik bawak bot tu bagi petua untuk mengelakkan mabuk laut . Yelah , first timer kan . Selalunya , memancing kat kolam , sungai . Tempat biasa biasa je kan . So , Nifi pun korek korek laa petuanya . Boleh jugak dijadikan entry kan . Hehe .

NAK TANYA NI

Awal betul aii bangun hari ni. Yelah. Malam tadi dah bantai tidur awal. Mana tak bangun awal kan? Erkk. Haha. Jadi, Nifi ambil kesempatan buat blogwalking. Alaa. Kejap je. Tak lama. Lepas tu terjumpa laa satu benda yang menarik perhatian ni. Jadi, Nifi nak tanya laa kat korang. Kot kot betul. Kot kot salah ke kan?
Err. Nifi nak tanya sesuatu ni? Betul ke? Betul ke . . .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...