Thursday, August 2, 2012

KASUT TUMIT TINGGI NIKE YANG STYLE!

Perhatian kepada kaum wanita di luar sana! Nifi ada beberapa keping gambar kasut tumit tinggi buatan Nike. Memang rare sangat-sangat. Style gilalah! Mula-mula tu, Nifi cuma surf kasut untuk wanita buatan Nike saja tau. Bila tengok image, whoaaa! Meletzzz sangat. Korang nak tengok? Jom, Nifi tunjukkan satu gambar dulu.

High Heel For Sell
See? Meletzzz tak? Sangat sangat kan? Nifi tak pastilah kalau Nike memang ada jual kasut tumit tinggi ni di pasaran Malaysia. Kalaulah ada, rasa macam nak beli je. Ehemm. Lepas tu, boleh tayang-tayang kat inchek boiprengg sebab dia pun peminat Nike. Ehh korang. Jom tengok gambar yang lain. :D

High Heel For Sell

High Heel For Sell

High Heel For Sell

High Heel For Sell

High Heel For Sell

High Heel For Sell

High Heel For Sell

So, macam mana? Para wanita di luar sana, ada yang tertarik tak? Haruslah kan? Aumm! :D

2 comments:

Ayu Iman said...

cantiknya..tp kan nifi klo nk pkai baju kurung dgn kasut xsesuai laa pulak kan..:)

nifi2408 said...

Ayu Iman : Kannn. Kalau dengan jeans, mesti lawa kan. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...