Monday, June 11, 2012

ISTANA-ISTANA DI DUNIA

Hai ! Maaf ye korang. Nifi takde masa nak update blog. Tengok, dah bersawang dah blog ni. Walau bagaimanapun, hari ni Nifi akan cuba untuk update blog ni ye. Berdasarkan tajuk, mesti korang dapat agak apa yang Nifi nak sampaikan. Semestinya, GAMBAR! Hehehe. 


Nifi tahu, kebanyakan orang tak berminat untuk membaca isi entry yang panjang-panjang. Macam mana Nifi tahu? Ehemmm. Nifi pun macam tu jugak! *Sila jangan bagitahu sesiapa k. Rahsia kita je tau.* Okaylah, malas menaip panjang-panjang, jom tengok antara istana-istana yang ada kat atas muka bumi ni. :)

Krak Des Chevaliers, Syria

Hatley Castle, Canada 
Moritzburg Castle, Germany

Guaita Castle, San Marino

Castle of Chambord, France

Lichtenstein Castle, Germany

Castillo De Coca, Spain

Hochosterwitz Castle, Austria

Frederiksborg Castle, Denmark

Burg Hohenwerfen Castle, Austria

Kilkenny Castle, Ireland

Peles Castle, Romania

Matsumo Castle, Japan

Blair Castle, Scotland

Hohensalzburg Castle, Austria

Sleeping Beauty Castle, France

Castle Of La Mota, Spain

De Haar Castle, Netherland

Antara istana yang cantik-cantik kat dunia ni. Haruslah dihuni oleh golongan pemerintah kannn. Siapa lagi yang duduk kat istana-istana cenggini. Istana kat Malaysia takde ke? Ehemm. Susah laa nak gugel. Kalau ada pun, tak pastilah istana sebenar atau tidak. Tapi Nifi akan cuba. Tapi lain kalilah ye. Till then. Take care semua. Bai. :)

4 comments:

yusuflaili(Goku) said...

salam;
Paling cantik istana atas bukit..seperti istana pic no.4 dan no.8 disebabkan oleh pemandangan yang indah.

Cik Rongoks said...

istana kat jepun tu cantik ! ^^

nifi2408 said...

yususflaili : Istana atas bukit nampak gah kan? :)

Cik Rongoks : Kann. Macam dalam drama je kan? :D

Ayu Iman said...

semua cantik laa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...