Saturday, March 24, 2012

CARA KEJUTKAN ORANG DARI TIDUR

Di suatu pagi yang hening, ketika Nifi sedang tidur dengan nyenyaknya, ada satu suara tiba tiba menjerit sehingga mengalahkan bunyi halilintar. . . . . Err. Okay. Itu metafora sangat. -,- Macam ni ceritanya, Nifi tengah tidur, lepas tu ada orang kejutkan Nifi dengan cara yang kasar, iaitu dengan cara menjerit. Memang tak suka okay dengan orang macam ni.

Saturday, March 17, 2012

MENDAPATKAN KHUSYUK DALAM SOLAT

Nifi banyak menghabiskan masa at library sebenarnya . Duduk kat celah celah rak sambil baca novel . Ehh . Bukan novel saja tau . Tak percaya ? Nifi ada baca buku 33 Panduan Mendapatkan Khusyuk Dalam Solat hasil tulisan Muhammad Shaleh bin Munajid .



Dalam tu , disertakan panduan panduan dan huraiannya sekali . Nifi tak larat lerr nak ambil huraiannya , panduannya sahaja okay . Lagi pun , senang faham , bukannya susah pun . Nak dapatkan khusyuk dalam solat ? Jom baca panduan kat bawah ni .

Friday, March 9, 2012

HAK MILIK SETIAP INSAN

Haiii ! Assalamualaikum ! Yuhuuu ! Nifi dah kembali ! Are you ready dude ? I can't hear you ! Are you ready ? Alaa . Macam tak bertenaga nak jawab jerr . Haa . Dah kena sangatlah dengan apa yang Nifi nak cakap kali ni .

Kali nih Nifi nak membebel + mengomel + bercakap + berpotpet pasal kesihatan diri . Berapa ramai antara korang yang ambil berat pasal kesihatan tubuh badan jangka panjang ? Angkat tangan sikit ! Takde letteww .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...