Wednesday, October 5, 2011

ADAKAH ANDA RAKAN YANG MEMAHAMI ?

Ok . Nifi ada jumpa kuiz ni dalam satu majalah . Mjalah apa ? Tak perlu laa diberitahu okayy . Cukup laa korang tau , ia sekadar majalah . Huhu . Korang nak buat penilaian diri korang sebagai kawan tak ? Mungkin kuiz ni dapat bantu korang kenal siapa diri korang yang sebenarnya sebagai seorang kawan . Nak try ? Jommm !

PUNCA KEGAGALAN

Haihh . Dah lama tak publish post kat blog ni kan . Yerr laa . YB laa katakan . Sibuk memanjang . Kejap orang kampung ni undang beri ceramah . Esok orang felda tu undang sampaikan hadiah . *tipu* Hahah . So , dalam post kali ni , aku nak bercakap sikit pasal punca kegagalan dalam hidup seseorang tu .

Realitinya , kadang kadang manusia ni suka menyalahkan nasib bila kegagalan menimpa kat dorang . Apa apa nasib malang yang menimpa , semuanya menyalahkan takdir . Lebih teruk , salahkan orang sekeliling . Bagi aku laa , antara punca berlakunya kegagalan dalam hidup seseorang tu ialah :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...