Sunday, August 7, 2011

PERKARA TAK BAIK DALAM SPONGEBOB SQUAREPANTS

korang pernah tengok cerita spongebob squarepants ? kalau tak pernah tengok , mesti pernah dengar kan ? kalau tak jugak , tipu laa tuh . melainkan korang duduk kat kawasan yang sangat sangat sangat pedalaman di mana takde langsung keperluan asas kat tempat korang tuh .

bukan laa aku nak cakap cerita ni 100% tak baik . sedangkan manusia pun tak sempurna , ni kan pulak cerita ciptaan manusia . kan ? ok , berbalik kepada perkara tak baik , kalau korang tengok , ada patrick , sandy , squidward , dan spongebob sendiri . *sekadar menyebut beberapa watak* jom kupas satu persatu .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...