Thursday, July 14, 2011

KEBURUKAN MEMAKAI CERMIN MATA

sekarang ni aku ada kat foodcourt poli . aku tengok , mamat cina depan aku ni dari tadi mengelap cermin mata dia . masuk kali ni , dah lebih 1jam kot dia lap cermin mata dia tu . ok , aku tipu .


aku terfikir , mesti kesian kan orang yang pakai cermin mata ni . macam macam masalah timbul . so , aku share laa sikit keburukan pakai cermn mata ni .

ARTIS LIKE STATUS HAKU !

ahh . tak kisah laa korang nak kata aku batak ke , jakun ke , orang asli duduk dalam hutan ke , yang penting aku nak canang canang kat blog ni . blog aku kan . so , suka hati aku laa . haha . cuba korang tengok kat bawah ni . tengok laa . tengok laa .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...