Tuesday, July 12, 2011

KEBAIKAN BERBAJU KURUNG


zaman sekarang ni , dah tak ramai orang perempuan yang rajin nak pakai baju kurung . dorang lagi suka pakai jeans , tshirt , gaun , blouse , blablabla . dah macam lelaki dah aku tengok . yang lagi teruk , separuh bogel pun ada . tak cukup kain laa katakan . haha . kali ni , aku nak cerita laa sikit pasal kebaikan baju kurung . harap harap aku ni membantu laa dalam menaikkan pakaian tradisional kat malaysia ni . prasan ! kahkahkah ! :DD

PERBEZAAN JAMBAN CANGKUNG DENGAN JAMBAN DUDUK


masa aku tengah bizi kat dalam toilet pagi tadi , aku terpikir laa benda alah ni . haha . bagi yang tengah makan , sila jangan baca . kalau korang muntah , aku tak bertanggungjawab hokeh . :DD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...