Monday, June 20, 2011

KENAPA HANTU MENUMPANG ATAS BUMBUNG KERETA ?

Dalam banyak banyak cerita atau filem atau drama yang kita tengok , ada satu scene yang mana hantu duduk atas bumbung kereta . Selalunya kita dengar citer pasal hantu menumpang atas bumbung kereta . Time kejadian tu pulak biasanya tengah malam . Nak tau kenapa ? Hik . hik . hik .




TIPS BAGI BUNGA

Mesti suka hati + gembira + seronok + bahagia + blablabla sangat lahh kalau dapat bunga . Nak nak dari orang tersayang + tercinta + blablabla lagi . Tapi , nak bagi bunga ni , bukan boleh main redah je . Silap silap kang dapat penampar .



TIPS BERJOGGING


Untuk mendapatkan badan yang langsing , korang bukan kena jaga diet je , tapi korang boleh jugak buat aktiviti aktiviti yang keluarkan peluh . Contohnya jogging . Untuk berjogging , ada beberapa tips yang aku nak bagi kat korang , dan korang wajib ikut hokeh .


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...