Tuesday, June 7, 2011

HARGA BLOG

kalau sebelum ni ada entry pasal nak tau berat blog korang , kali ni ada application nak tau harga blog korang pulak . betul ! serius punya ! tak tipuuu ! nak tengok ? jommm !

PENJAHAT WANITA PALING DIKEHENDAKI

ramai orang inagt kebanyakan penjenayah yang ada kat malaysia ni lelaki . tapi korang tau tak , ramai jugak perempun yang jadik penjenayah . bukan setakat penjenayah picisan tau , ketua penjenayah . dorang dorang ni pun jadik orang yang paling dikehendaki polis atas pelbagai sebab jenayah . ehh . ehh . tapi jangan laa takut pulak . sumer dah kena tangkap dah . :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...