Thursday, May 26, 2011

CONTOH PENCEMARAN YANG SANGAT TERUK

dunia kita ni , makin lama makin tua .
makin banyak jugak laa perubahan yang berlaku .
kalau dulu cantik , bersih , udara pun fresh ,
sekarang ni sesak nafas . sungai pun kotor .
macam macam laa pencemaran yang ada .
kalau nak tau , tengok gambar kat bawah ni .

BEZA LAKI NGAN POMPUAN

haa . ni laa salah satu perbezaan lelaki dan perempuan .
kalau pegi toilet ,
mesti nak kena buat semua ni .
betul kan ?
kan ? kan ?
tipu dosa !
tu kalau sorang sorang .
kalau dengan member2 pulak ?
tambah lama laa agaknya .
kuikuikui . :P


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...