Wednesday, May 25, 2011

BOIPREN YANG SWEET ATAU SUCK ?

korang ada bf ? bf korang baik tak ? ke menjahanamkan korang ? ke korang yang nak menjahanamkan diri sendiri ? upz . ter'emo' pulak . ni semua gara gara pasal daten milano yang mengaku takde dara tuhh . macam haremmmmm . korang , jom tengok gambar kat bawah ni ? heheh :P

GAMBAR MUKA MANUSIA KELIHATAN PADA ANGGUR ?


a'ah . serius !
kali ni tak tipu macam entry yang sebelum ni !
pomiz ! betul punya ! tak tipu !
ada segugus buah anggur ni .
ada gambar muka manusia terlakar kat buah tu .
bukan kat sebijik je .
hampir keseluruhan !
tak caye ? tengok laa !

JUAL KEPALA KAT KEDAI ?


hahh ? korang terkejut baca tajuk entry ni ?
memang ! memang korang patut terkejut !
aku sendiri pun terkejut .
kepala kepala tu dorang jual kat kedai ok .
bukan kepala paip .
bukan kepala apa apa yang korang pikirkan tu .
ni kepala orang tau !
malas laa nak cakap .
korang tengok je laa kat bawah ni .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...