Friday, May 20, 2011

KAMERA VS PENSEL

karya ni gabungan snap snap dari kamera
dan lukis pakai tangan
oleh Ben Heine .
*nak tau lebih lanjut , klik link nama beliau*
siyezly , sangat kagum .
sape sape yang ada bakat macam ni ,
boleh laa jadikkan gambar gambar ni sebagai inspirasi .
mana tau boleh bukak galeri .
aminnnnnnn~ :D

AIR TERJUN YANG PALING CANTIK

kalau laa sekarang ni musim panas , mesti ramai yang berpusu pusu pegi mandi kat sungai , kat air terjun . dapat berendam dalam air yang sejuk macam tu , sampai kecut satu badan , memang umphhh lahh . hoho . tapi air terjun yang kat bawah ni tak boleh laa nak mandi mandi hokeh . boleh tengok je . wakakaa :D

HAIWAN PUN PANDAI TOUCHING TAU !

tengok tajuk pun dah tau kan .
malas nak cakap banyak .
korang layan je laa gambar gambar kat bawah ni .
sangat touching ouhh :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...