Friday, May 6, 2011

BULU MATA


jelez bile tengok bulu mate orang yang melentik lentik tuu .
ye lahh .
aku mane laa ade bulu mate melentik lentik + panjang panjang tuu .
lagi lagi kalau lelaki yang pakai .
alalaa . comelnye . ahahaa .
dah bercakap pasal bulu mate ni kan .
ni aku nak bagitau korang ni .
kalau diukur bulu mate yang gugur sepanjang hidup kite ni laa kan .
panjangnye mencecah 30meter !

wahh .
cube korang bayangkan laa .
agak2 brape helai laa yang gugur tu sampai boleh jadi 30meter ?
err . korang pikir pikir dulu .
sape dapat jawapan aku tak bagi hadiah !

bAu yAng kOrAng sEduT tU .


korang tau tak , bau ade berat ?
sebenarnye ade .

berat bau ialah 76nanograms .

ape ?
tak percaye ?
aku bace fakta ni kat majalah ujang .
alaa .
dalam majalah ujang kat ade segmen
macam pelik tapi tak heran tu .
*kalau korang tak tau sile beli majalah tersebut*
aku google jugak pasal fakta ni .
tapi tak jumpe .
so terpulang laa kat korang
nak percaye atau tak .
daa !

aMeRiKa beLi aLaSkA ?


ooo . yeahhh !
betul laa ape yang korang nampak kat atas tuu .
tapi dah lame dah .
bukan baru baru ni jee occay .
lagi satu info yang aku nak bagitau kat korang ialah

AMERIKA tuu beli ALASKA dengan harge 2sen untuk seekar !

perghh .
nasib baik takde buy 1 free 1 .
kalau tak .....
haha . korang sambung laa sendiri yerkk .

kAyAk ? rAcEcAr ? LaGi ?



dalam entry kali ni , aku nak story sikit pasal fakta yang mungkin korang sumer tak tahu lagi . so , lets check it out ! ahahaa~

perkataan RACECAR dan KAYAK
adalah sama jika diterbalikkan .
korang tau perkataan perkataan lain ?
selain katak dan kodok tuu .
bagitau kat cheq .
10sen untuk 1 perkataan .
time kaseyyyyy !




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...