Friday, November 25, 2011

HURUF PERTAMA NAMA ANDA

zaman sekarang ni , mak bapak amat titikberatkan pemilihan nama untuk anak anak . kalau boleh , yang tergeliat lidah nak nyebut tu laa nama yang akan diberikan kepada si anak . contohnya , puthrie sechtie  annyssa . haa . cenggituuuu . pemilihan huruf pertama pada nama juga adalah penting . so , berikut sebagai sedikit panduan.
saja bagi korang jelez tengok cupcake sedap nih . :P


Friday, November 18, 2011

KEKUATAN ANGKATAN PERANG MALAYSIA

kalau korang nak tahu , malaysia ni berada dalam ranking ke 27 dari 55 buah negara yang disenaraipendekkan . serius mengejutkan kan ? sebelum ni malaysia tak pernah ada dalam senarai pun . seram pun ada jugak . malaysia nak kena serang ke ?


ehh . ehh . jangan risau . malaysia selamat . semua yang dikira ni cuma berdasarkan peralatan , kewangan , bilangan tentera *sekadar menyebut beberapa* sahaja . kat bawah ni , ada info sikit laa tentang total army , finance , blablabla . cekidout !

Tuesday, November 8, 2011

MANUSIA PALING BERPENGARUH 2011

apa perasaan jadi orang yang berpengaruh ehh ? bila cakap je , semua orang turut . bila mintak sesuatu , mesti dapat . aku tak pernah rasa macam tu . almaklum laa , aii ni rendah diri youuu . hikhikhik . jom tengok senarai manusia yang paling berpengaruh kat dunia ni pada tahun 2011 ! :D

Tuesday, November 1, 2011

40 TERKAYA MALAYSIA 2011

senarai ni dikeluarkan kat bernama . daripada senarai ni , cuma ada seorang wanita melayu iaitu Raja Eleena Raja Azlan Shah yang merupakan kerabat diraja perak , kalau tak silap aku dan total ada 7 orang melayu dalam senarai ni .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...