Tuesday, October 4, 2011

PERKARA YANG TIDAK DISENANGI DALAM PERHUBUNGAN

aku belek belek laa majalah remaja tadi . *time aku publish ni , dah jadi semalam laa* selk punya selak , jumpa laa benda alah ni . perkara yang paling tak disenangi dalam perhubungan . nak tau ke ? alaa . tak payah tau laa ehh . korang cari laa button X kat atas tuu , lepas tu click ehh .                                         
                                     ********************************************

ehh . ehh . jangan laa . aku memain je tadi . haa . yea lahh . aku nak bagitau laa ni . bagi lelaki , dorang tak suka perempuan macam ni :


1 . berbohong
2 . tak pentingkan kebersihan
3 . takut untuk melahirkan rasa kasih sayang
4 . berfikiran sempit
5 . kurang bijak
6 . lebih pentingkan perkara lain daripada dia
7 . tak boleh dipercayai
8 . tak ada persamaan
9 . tak pandai uruskan rumah tangga
10 . pemalas

haa . bagi yang perempuan pulak . dorang tak suka lelaki yang perangai macam kat bawah ni . apa lagi ? scroll lahh .

1 . pengotor
2 . suka berbohong
3 . suka membangkitkan rasa marah tanpa sebab
4 . prejudis
5 . tak bijak
6 . tak pandai berkomunikasi
7 . membosankan
8 . berfikiran sempit
9 . takde impian hidup
10 . tak romantik

aku cakap awal awal ehh . benda alah ni aku godek godek kat majalah remaja tadi . jangan hentam aku pulak . kehkehkeh .

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...