Wednesday, October 26, 2011

KAITAN KOMPUTER DAN KEHIDUPAN

korang nak tau , sebenarnya kan . . . kan . . . komputer ngan kehidupan manusia ni tak banyak bezanya . nak nak pulak , komputer ni , manusia yang reka cipta . so , jom kita kaitkan apa yang ada dalam komputer tu dengan kehidupan manusia .


FILE
- senarai penuh nama awek awek yang cun sahaja . yang kurang cantik , kurang menarik , kurang daya tarikan , kurang blablabla tidak disenarai .

EDIT
- setelah sorang demi seorang awek ditesting , hanya seorang je yang layak untuk dijadikan bini . yang lain kena reject pasal tak tinggi , body takde cutting , tak manja , blablabla .

VIEW
- seterusnya membawa awek yang terkenan di hati berjumpa dengan mak bapak .

FORMAT
- bermula laa kehidupan baru , iaitu kehidupan berkeluarga . makan pakai dijaga rapi oleh bini .

TOOLS
- bini cun , maintenance pun tinggi . banyak duit terpaksa dilaburkan untuk membeli henbeg bini , mekap bini , baju bini , dan lain lain .

TABLE
- kehidupan semakin kompleks . setiap tahun , anak asyik bertambah , badan bini pun mencanak canak naik . pegi keje , balik keje : ngadap muka bini . pegi keje , balik keje : ngadap muka anak .

WINDOW
- mula intai intai peluang , kot kot buleh tambah cawangan baru .

HELP
- bini yang dulu cun melecun , berbudi bahasa dan cantik manis dah berubah laku . dah laa body dah macam kingkong , kuat mengongkong pulak tu .

p/s : heheh . betul kan ? dah sama macam realiti kehidupan kita :)

3 comments:

mrs.asrafovic said...

haha..terbaekk..sume nye ade kne mngena ni..:)

yusuflaili said...

Salam;
ada persamaan..

nifi2408 said...

MRS : hehe . tengkiuu . tengkiuu :D

YL : wslm :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...