Saturday, August 6, 2011

SPECIAL ENTRY : MY 400TH FOLLOWER


6.ogos.2011 bersamaan dengan hari sabtu *chewahhh*, nifi dah dapat 400 followers . sukaaa ! suka gila ! serius ! tak tipu ! korang tak nak caye ? takpe laa~ nak buat macam mana . orang tak sudi . *sila baca dengan intonasi sedih*


*stop it . kau dah melalut . ok .*

nak tau sape yang bertuah tuh ? tadaaaaa ! nama blog dia KEHIDUPAN . monitored by paksuhashim . *erk . betul ke info nih ? kalau salah , sorryyyy* haha . takpe takpe . kat bawah ni header blog tuh . tengok puas puas okayy .


meh nifi review sikit blog beliau nih . bagi nifi laa , blog paksu ni bersifat islamik sikit . sesuai dengan namanya , blog ni banyak menceritakan tentang kehidupan . walaupun entry yang ditulis beliau agak panjang , tapi ia membuatkan nifi muhasabah diri sekejap . mungkin itu yang diharapkan oleh paksu dalam mencoretkan ideanya dalam blog tuh . hehe . ada macam gaya pengacara majalah tv3 tak ?

p/s : to paksuhashim , thanks a lot for following me . blog nifi ni banyak lagi tak lengkap . harap harap dapat laa beri tunjuk ajar sedikit sebanyak :)

6 comments:

kotak bulat said...

tahniah sb da 400! :)

nifi2408 said...

KB : tq :)

ishiko said...

wah wah wah

nifi2408 said...

ISHIKO : hehe :D

kaizen said...

tahniah dah 400 org follow....

*ingat.. makin byk follower makin besar tanggungjawab tu nk jage ati sumer reader... enjoy berblog ok??

latest entry Andai dia Jodohku & Bila Perempuan KENCING BERDIRI

nifi2408 said...

KAIZEN : tq tolong ingat ingatkan nifi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...