Tuesday, August 16, 2011

REKAAN KERUSI YANG MENARIK

disebabkan aku habis class awal , aku pun merajinkan diri untuk membuat beberapa carian google . google je okayy . enjin carian lain aku tak layan . kuikuikui . bila dah cari , cari , dan cari tuh , terjumpa laa pulak satu benda yang agak menarik minat aku . kalau korang tengok pun , mesti korang nak jugak . meh sini aku tunjuk satu .



hahh . cantik kan ? korang jatuh hati tak ? tak jatuh hati ? huhh ! penat aku google tahu ! takpe takpe . nah . hambik pulak yang nih ! :D











8 comments:

atie zakaria said...

mcm gerun je tgk kerusi kambing biri2 tu.. hehe

BHAIHAQI COOL said...

ngok~~. kusi yg gmbr no 2 tuu , btul2 x slesa !! ..hahahhaqa~~

nifi2408 said...

ATIE : haha . kann ? agak agak sape laa yang nak beli kerusi macam tuh . hehe .

nifi2408 said...

BHAIHAQI : erkk . agaknya laa . eden tak penah torai laie . hekhek .

Adam Idris said...

bentuk beg tu smart :)

yusuf Laili said...

Salam;
gambar yr last sekali aku minat..rasa duduk dlm kandang biri2 pulak..heheee!

nifi2408 said...

ADAM : kann . kalau takde tempat nak duduk kat klcc tuh , buleh laa guna nih . haha :D

nifi2408 said...

YUSUF : wslm :) eii . tak rasa seram ke ? especially time malam2 . eii . scaryyy .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...