Sunday, August 7, 2011

PERKARA TAK BAIK DALAM SPONGEBOB SQUAREPANTS

korang pernah tengok cerita spongebob squarepants ? kalau tak pernah tengok , mesti pernah dengar kan ? kalau tak jugak , tipu laa tuh . melainkan korang duduk kat kawasan yang sangat sangat sangat pedalaman di mana takde langsung keperluan asas kat tempat korang tuh .

bukan laa aku nak cakap cerita ni 100% tak baik . sedangkan manusia pun tak sempurna , ni kan pulak cerita ciptaan manusia . kan ? ok , berbalik kepada perkara tak baik , kalau korang tengok , ada patrick , sandy , squidward , dan spongebob sendiri . *sekadar menyebut beberapa watak* jom kupas satu persatu .
1 . PATRICK

kalau korang perasan , patrick ni tersangat laa malas walaupun dia ni super duper comel . hidup dia kat bawah batu je . kalau tak pun , ikut spongebob pegi merayap . tu je aktiviti dia . mana laa perut tuh tak buncit . isk isk isk .

2 . SQUIDWARD

kalau korang tengok squidward ni pulak , asyik nak marah je doploh pat jam . lepas tu nak benci benci orang . wadehel mann ? *upzz . lupa pulak hari ni puasa* . dia tuh asyik nak marah spongebob ngan patrick je . tak baik auwww . =.="

3 . ENCIK KRABS

haa . bagi peminat setia citer nih , mesti tau keburukan inchek krabs nih . apa dia kawan kawan ? apa ? tak dengar laa . ulang lagi ! yea . . . pandai ! DUIT ! punya laa tamak mamat tua ni . hilang benda lain pun sanggup , asalkan bukan duit dia . caitt !

4 . PLANKTON

haa . si plankton kecik gedik miang nih . aku tak tau laa apa masalah dia . putus fius agaknya . asyik nak curi secret recipe burger inchek krabs je . bagi aku laa , dia ni iri hati kat encik krabs yang berjaya sebab burger dia tuh , sedangkan plankton punya chum bucket lingkup je .

5 . SANDY

sandy ni sejenis squirrel agaknya . dia ni kan pandai karate . so , dia bangga laa dengan diri dia dan dari mana asal dia . dia asyik cakap dia ni datang dari texas laa , makhluk darat lebih baik dari makhluk darat laa , macam macam ahh .

err . cukup laa 5 karakter . kalau ada yang nak tambah lagi , sila tambah kat komen . akan dihapdet . tengkiu bebeh !

4 comments:

WMN said...

Pasal patrick tue betul sgt lah..!dia tue sgt sengallll...ahahahahah...

nifi2408 said...

kann . tapi dia tuh comel !

ZouL said...

hahah..kartun barat biasa laa.....

nifi2408 said...

kartun melayu ada tak ? lupa laa nak kaji . hehe .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...