Sunday, August 21, 2011

PABILA PUAN EMAK TERLALU KREATIF

haa . ni laa yang terjadi bila puan emak *emak sape , aku pun tak tau* jadi terlalu kreatif . makan yang dah elok diubah sana sini jadi comel late macam kat bawah ni . meh aku tunjuk sikit .

ngehehee . bulu apa tuh ?
haa . amacam ? tertarik tak tengok makanan kat atas ni ? kalau aku , err , tak ! heheh . :D jom tengok makanan yang lain :D
 
sape yang pujuk boipren ke gelpren ke , buleh laa buat nih :)

yang ni pun sesuai untuk dijadikan alat alat memujuk :P

ngeri aku aihh =.="

alalaa . comel gituwwww .

euwhhh !

sonang ja aihh nak buat :D

mana mata aku lagi sebelah da~

nampak sedap pulak . yummehhh !

preggy agaknya :P

baked beans . yummayyy !

bawang putih ala tolong awek aku pontianak . hehe :P

2 comments:

SaddLone said...

ahaha kalau mak aku jadi sekreatif gini,naik lapar aku karang sebab makanan semua dah comel2..sayang nak makan!

nifi2408 said...

KAnnn. Kecuali yang macam ngeri-ngeri sikit tuh. Euww~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...