Monday, August 22, 2011

LU KASI WA HOT LAA MAT !

AMARAN : harap maaf . entry kali ni agak peribadi . entry luahan perasaan :)

benda ni terjadi 4.ogos yang lepas . lokasi : pesbuk ! haha . okayy . aku ada post satu status tau . status tu berbunyi :

"patut pegi dinner atau tak yea lepas shoot 2 boxes of double cheese and eggs sandwich from dunkin donuts petang tadi ? haihhh -_____-"

haa . lebih kurang macam tu laa . tiba tiba ada sorang mamat tu comment . aku malas nak tutup nama dia memandangkan ada berpuluh puluh manusia kat pesbuk yang namanya sama dengan mamat tersebut . lagi pun , profile picture dia dah ditukar serta aku dah buang dia dari friend list . so , kemungkinan besar korang tak kan dapat jejak mamat tersebut . :) nak tau , apa yang dia komen ?
 
sila klik gambar untuk lebih jelas . 
mak aii . "saya ni makan tempat ekslusif je . paling down mamak lerr" amboii . kayanya u ni ehh . aku tak tanya pun , dah bagitau . perbualan yang seterusnya lebih hot you all . serius . hot punya ! nak tengok lagi bukti perbualan kami ? jom .

solat tarawikh 1 rakaat ? haha :D
kau anak corporate ye mat ? dato mana ? tan sri mana ?
masa tu memang dah panas hati dah . ayat pun dah tukar kau aku . dah takde dah saya awak atau i you i you tu . serius aku nak gelak bila dia kata dia buat 1 rakaat je . lepas tu dia cakap , dia anak corporate . dengan orang melayu , cakap malay . dengan orang luar je dia speaking . speaking laa sangat . ayat bapak terabur . kelentong mamat ni !

lepas tu , aku ada publish satu gambar tau . ada laa keje sikit yang adik aku mintak tolong buatkan . aku tag adik aku . dia masuk campur . aku cakap kat dia , tolong jangan masuk campur . dia berdegil . tak caye ? tengok gambar yang bawah ni pulak .

aku tak hormat dia ? aku dah cakap elok elok bhai !
u possessed cousin evil ? lagu mana tah dia balun . kahkahkah !
bila tang aku sebut part carut2 tuh , dia tak paham . pandai speaking laa sangat kau nih kan :P
"sekurang kurangnya aku buat tarawikh" - omg ! tarawikh 1 rakaat yer ?
crazy je yang kau boleh cakap ke ? haha .
john jenglott tu adik aku .
  
adik aku back up . huhh . thanks a lot lil bro !
pakai derr pun nak geli . apa kes mamat tuh ?

dia dah minta maaf . ingat aku nak terima laa ? dah laa cakap besar , menipu pulak tuh . meh sini ajar sikit .

RETURN PLEZ ? ahahaa . mat . kau buat ku gelak guling guling laa . serius !
dia hantar post ni kat aku lepas tuu . mak aii . kejap jer dia balas . lepas kena hentam ngan aku , tak balas daa . apadahal ? haha . memang kena laa kann . tu laa . bercakap tak pakai otak dan takde ilmu . macam tu laa akhirnya . haha . kesiannn .


p/s : kesimpulannya , sila bercakap menggunakan akal dan ilmu . jangan main cakap lepas je . diri sendiri jugak yang malu merana . aww ! haha . babaiii~

6 comments:

::Cik Pija:: said...

hahahahadoi, masalah2 dgn mamat sengal ni. :P

NOOR FATIN said...

sakitnya ati baca. hahaha

family of fur said...

tah papela laki tu.. ish3.. repeat pon xtau cmno.. return.haha..

pakcekk jenglott said...

haha , memang banyak ayat dia yang tak betul . nak hentam orang tak pakai helmet haha .

Fit said...

adoii marah nauu..chill beb chill hehe

nifi2408 said...

CIK PIJA : kann . apa masalah dia tah . haihh .

FATIN : sakit hati yer ? nifi ni lagi laa , membara jerr masa komen ngan dia . haihh .

FOF : tu laa . konon selalu speaking . tapi hampehh . haha .

PAKCEKK : kahkahkah . tu laa . lalok kot mamat tuh .

FIT : harus laa marah . orang cari pasal beb . hehe :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...