Tuesday, July 19, 2011

KEKURANGAN MEMAKAI HENPON KECIK

sekarang ni , ramai yang guna henpon besar gedabak kan . alaa . henpon beriberi , henpon epal hijau , henpon galaxy bima sakti , henpon blablabla . jelez ouhh tengok orang lain ada . aku takde pun . sobs2 . ada sesape nak volunteer belika aku henpon samsung galaxy s2 ? kalau tak boleh , blackberry pun jadi laa . kehkehkeh . ok . stop . korang baca je la kat bawah ni . haha . kalau cakap panjang panjang , nanti aku merapu . so , baik korang baca je .


1 . berkemungkinan besar disalah anggap sebagai pemetik api .

2 . lebih mudah tergelincir masuk lubang jamban .

3 . tak mesra jari jemari sebab susah nak tekan keypad .

4 . membazir sebab bila dah keluar yang kecil , akan keluar yang lagi kecil .

5 . lagi senang hilang atau terselit kat celah celah buku ke , beg ke , surat khabar ke .

6 . bila call , orang yang kat sebelah sana tak dapat dengar suara dengan jelas .

7 . tak ikut peredaran semasa atau lebih mudah dipanggil kolot sebab henpon zaman sekarang semuanya besar gedabak .

8 . selain diangap sebagai pemetik api , berkemungkinan akan dianggap sebagai keychain .

3 comments:

Amir Baker said...

Saya suke henfon comey2 ni. Senang nak sorok kat mane2 klu ade spotcheck kat skolah . hehe

Amir Baker said...
This comment has been removed by the author.
nifi2408 said...

ayarkkk . report cikgu ! :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...