Friday, July 15, 2011

1ST BUFFERED EARNING

korang tau apa itu buffered earning ? alaa . blogger mesti laa tau kan . kalau tak tau tuu tipu laa . paham dengan tak je . aku dulu pun tak paham jugak apa laa benda alah buffered earning tu . bila dah buat banyak revision , baru laa tau apa tu buffered earning .

selama ni aku asyik tengok orang lain je . sekarang ni aku pulak yang dapat . gila happy . aku saja laa try bukak http://www.nuffnang.com kan . kononnya nak tengok earning bertambah tak bila aku takde update blog dua minggu . tup tup tengok ada buffered earning kat atas tuu . perghhh . memang happy gila laa . syukur sangat .


kalau tak ingat aku ada kat poli time tuh , memang aku dah jerit jerit macam orang gila dah . tak kisah laa masih kosong lagi . asalkan ada BE tengah melayang layang kat blog aku ni . tak caye ke ? alaa . korang mesti caye kan . tapi takpe . aku still nak show off . tengok laa . tengok laa . :DD


err . tak nampak ke ? nak lagi besar ? nah . hambekkkk !


tak nampak jugak ? alaa . korang klik je laa kat gambar tuh . malas aku nak cakap banyak . cett .

tapiiiii . . . mesti korang cakap , "wattapak budak ni . baru 1st time dapat BE dah canang canang . aku dah beribu tak kisah hape pun ." yea . aku tau korang dah beribu , tapi ni 1st time aku . at least boleh jadi memori dalam hidup aku . chewahhh ! haha .

arghhh . tak kisah laa . yang penting , aku dah dapat BE . tengkiu nuffnang ! happayyyyy !! :DD

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...