Thursday, June 9, 2011

SPECIAL ENTRY : MY 300TH FOLLOWER


sangat terujaa ouhh ! :D on 8th of june aku dapat aku punya 300th follower . walaupun ramai orang cakap follower tu tak bermaksud pape sangat , tapi bagi aku , followers tu sangat penting . dengan adanya followers yang banyak , bloggers lain pun rasa konpiden jek nak masuk blog . apatah lagi nak follow . tu apa yang aku rasa laa bila masuk blog yang ada ramai followers . lagipun , kalau ada followers yang banyak , macam melambangkan blog tersebut memang menarik , tertarik , semua semua lahh . :D other than that , boleh laa kita sebar sebarkan apa yang kita tahu kat umum kan ? so , blogger yang jadik follower ke 300 aku tuh ialah

--
--
--
--
--
--
---------
-------
-----
---
-


boom . boom . boom .
*bunyi mercun yang tak berapa nak jadik*
tahniah yea .
rajin rajin laa datang blog ni .
i'll bw kat ur blog too :D
korang korang semua ,
aku suggest korang check out his blog .
banyak info yang korang tak tau ,
ada kat blog inchek koding ni .
macam entry ni .
tazkirah pun ada .
macam entry yang kat bawah ni .
jom ! :D

6 comments:

Koding said...

TQ NIFI...
Saya gurau-gurau jer tadi...
Issshhkk... Menyusahkan awk pulak...

Thanx very much for your spesial entry about my blog...

Moga awak berjaya dalam dunia blog...
Selamat Berblog...

nova_leverage said...

heyy . tak kisah laa . takde susah susah lorh . ok je . good luck jugak to you hokay :D

+_Miss.Jannah_+ said...

hehehe..seronoknye dah ade readers sampai 300..xpe2..kena usaha lebih lg ni..hehe

jemput la join segmen kite ye Nifi :)

thanks sbb sudi bw kat blog kite.. :D

nova_leverage said...

miss jannah : cayyok2 ok :) insyaaallah , kalau rajin , nifi ikut ok :)

amna said...

tahniah !!

nova_leverage said...

amna : time kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...