Wednesday, June 29, 2011

SAIZ OVERLOAD ?

Saiz badan over load , terlebih berat , si buncit , si gemuk , macam macam lagi laa gelaran yang kawan korang bagi kat korang . Tapi korang tau tak yang korang ni lagi banyak kelebihan berbanding diorang yang keding keding tu ? Tak percaya ? Kat bawah ni aku senaraikan kelebihan kelebihan korang :)





1 . Kalau ada sale , tak susah nak cari saiz korang . Kompem berlambak lambak .

2 . Kurang lapar masa puasa kerana lemak yang ada akan digunapakai .

3 . Boleh mengalahkan si keding si keding tersebut masa berebut naik bas .

4 . Saingan dalam dunia lakonan agak kurang sengit .

5 . Kawan kawan korang tak kan berani nak pow korang .

6 . Baju ngan seluar korang akan terselamat dari dipinjam oleh kawan kawan korang .

7 . Berbaloi kalau makan kat hotel yang menyediakan bufet .

8 . Berpeluang menjadi duta produk pelangsingan badan .

p/s : so , tak payah susah susah makan pil bagai untuk kurus . yang penting , sihat .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...