Thursday, June 30, 2011

GIVEAWAY FRIDGE MAGNET

disebabkan takde enrty baru yang hendak dipublish , aku membizikan diri dengan mengambil bahagian dalam giveaway buat julung julung kalinya . giveaway ni blog Aku Dengan Duniaku yang buat . hadiah yang lumayan menanti anda :)



Mari kita bersarapan pagi ,
Makan roti cicah kopi ,
Jom rebut apa tuan blog nak bagi ,
Cantik ke tak , tolak ke tepi .

Lepas makan duduk bersandar ,
Tengok cerita blues pasar tani ,
Fridge magnet yang cun perlu dikejar ,
Siapa berminat , boleh pergi kat sini .

Anak gadis berbatik lepas ,
Duduk bersimpuh mengopek kelapa ,
Giveaway bermula 30/06 lepas ,
Berakhir 15/07 , jangan lupa .

Masak dodol dalam kawah ,
Kacau sampai letih penat ,
Info lain seperti di bawah .
Bagi yang teringin serta berminat .

SYARAT PENYERTAAN :
- buat entry pendek mengenai giveaway fridge magnet ini sahaja .
- sertakan backlink giveaway ini sahaja .
- tidak dipaksa menjadi follower . (tapi better follow laa kan)
- giveaway berlangsung dari 30/06/2011 hingga 15/072011 .
- sebarang pertanyaan sila ke blog Aku Dengan Duniaku.

p/s : harap maaf tuan blog . pantun  nifi buruk je . tak cantik :D

1 comment:

daydeck86 said...

tq sebab sudi joint GA yang tak seberapa nih. entry yang menarik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...