Thursday, June 2, 2011

10 NAMA BANDAR YANG TERUK

aku ada jalan jalan kat satu search engine ni . lepas tu nampak satu nama bandar yang agak hawttt bagi aku . search punya search , jumpa laa satu artikel ni . tak ingat ambik dari mana  laa . atoyyy . so aku ambik keputusan nak share ngan korang laa nama nama bandar yang teruk tuu . jom !



10 . DEAD HORSE , ALASKA
agak agak korang laa kan , kat tempat tu ada kuda tak ? ke dah mati macam nama bandarnya ? kuikuikui .

9 . FLEATOWN , OHIO
jangan buat apa apa hotel reservation kat sini hokeh ! :P
bala nih ! bala nih ! heheh :D

8 . HELL , MICHIGAN
kalau kat jerman , 'hell' ni maksudnya bright tau . haihh . ape daa bagi nama macam ni . =.="

7 . VIRGINVILLE , PENNSYLVANIA
haa . untuk lelaki lelaki yang tak jumpa gadis gadis virgin kat malaysia ni , boleh laa g cari kat bandar ni . tapi tak kompem boleh dapat yang virgin ok . jangan salahkan aku pulak nanti . kuikuikui :P

6 . LOONEYVILLE , TEXAS
nama penjumpa bandar ni John Looney . sebab tu dia bagi nama tu . jangan ingat looneytune yang cartoon cartoon tu pulak . aku hempuk kang !

5 . BOOGERTOWN , NORTH CAROLINA
err . aku tak tau nak cakap apa pasal bandar ni . tak fofulerrrr . :P

4 . BORING , OREGON
walaupun nama dia BORING , tapi orang orang kat situ ada bagi slogan "the most exciting place to live" tau . haa . betul exciting ke tak , aku tak tau . korang try sendirik !

3 . BLUE BALL , PENNSYLVANIA
bandar ni banyak bola warna biru kot . sebab tu dia bagi nama macam ni . err . sebenarnya nama bandar ni ada kaitan ngan 18sx . euwhhh ! malas ahh nak citer :P

2 . SPREAD EAGLE , WISCONSIN
walaupun bandar ni banyak kes jenayah , tapi kalau korang dah jejak kaki , kompem berat hati nak tinggalkan bandar nih ! *bagi yang tak pernah ke luar negara* keh3 :P

1 . INTERCOURSE , PENNSYLVANIA
agaknya , memang Pennsylvania ni negara yang mengutamakan nama bandar yang pelik pelik kot . dalam list ni je , 3 nama pelik dia kongker !

2 comments:

meaw said...

pelik bebenau nama bandar dorang,huhuhuhu

nova_leverage said...

yup . klaka pun ada gak . :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...