Friday, May 20, 2011

KAMERA VS PENSEL

karya ni gabungan snap snap dari kamera
dan lukis pakai tangan
oleh Ben Heine .
*nak tau lebih lanjut , klik link nama beliau*
siyezly , sangat kagum .
sape sape yang ada bakat macam ni ,
boleh laa jadikkan gambar gambar ni sebagai inspirasi .
mana tau boleh bukak galeri .
aminnnnnnn~ :D

orang dengan kapal terbang ? =.="


zoom kalau tak nampak . :))


helppp mayyyyyyyyyyyy !


hensem tak kitorang ? :P


dinasour zaman bila tah ni . siap pegang pistol bagai . =.="


sila angkat tangan macam sayeeee~ :P


ntah sape tah . yang penting , bukan aku . titik . hahah .


aku tak tau nak cakap apa pasal gambar ni . =.="


kepala hilang ?


ok . yang ni tipu . dalam mulut ada lorong . siap ada orang lagi . =.="

9 comments:

ejoy said...

unik semua gambar nih
Syam Kamikaze Terima Hidayah Setelah Bob Lokman

fiq. said...

kalau awak buat 1 pom dah kire sngt2 kreatif, wat la.wat la..hehe

Aimi dan Pakcik Hashim said...

kretip gila
nak ukur lukisan dengan objek sebenar tu bukan senang

nova_leverage said...

@ejoy : unik gila kan ? :D

@fiq : haha . apa kata awak buat dulu kalau berjaya , saya ikut . haha .

@aimi dan pakcik hashim . yup . bukan senang ouhh . haha .

Eyra. said...

memang hebat betul lah pelukis nie, berseni habis ;D

Fathiah Hamim said...

adeh. nak nanesh la tengok orang lukis lawo.

nova_leverage said...

@eyra : jiwa seni :)

@fathiah hamim : nanges ? haha . sabar dulu . sabar . sabar . :P

FarhanahAdzlan said...

memang lawa+semadd+stylo gmbar die..jeles..hahaha..:)

nova_leverage said...

@farhanah : semua ada ! haha :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...