Wednesday, May 25, 2011

JUAL KEPALA KAT KEDAI ?


hahh ? korang terkejut baca tajuk entry ni ?
memang ! memang korang patut terkejut !
aku sendiri pun terkejut .
kepala kepala tu dorang jual kat kedai ok .
bukan kepala paip .
bukan kepala apa apa yang korang pikirkan tu .
ni kepala orang tau !
malas laa nak cakap .
korang tengok je laa kat bawah ni .

*mengucap banyak banyak sebelum tengok .
pic ni mengerikan .
tak sesuai untuk kanak kanak dan wanita mengandung serta orang tua .
orang yang ada sakit berbahaya pun tak digalakkan*

--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
---------
-------
-----
---
-
p/s : photoshop je tuu . ekekeke . kene tipu korang ! :P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...