Saturday, May 14, 2011

ILUSI MATA

kali ni malas nak cakap pasal fakta .
so aku nak uji sikit mata blogger ni .
adakah still baik ?
tak pun dah bermasalah akibat
terlalu banyak blogging ?
haha . jawab laa sendiri :D

korang rasa apa bila tengok pic ni ?

berombak ombak tak ?

berputar putar kan ?

rasa berpinar je mata ni =.=

tengok kat bulatan yang paling tengah tu !

tenung titik hitam tu .

sakit mata . =.="


macam lembik lembik je . haha .
tengok kat bulatan biru yang paling tengah .



ok cukup . aku dah pening . korang ? :D

5 comments:

kyranie said...

gler.....sket mate w0oo...b'pinar2...hahaha btw...best!!=)

pakcekk jenglott said...

yang gambar kedua tuh ada orang kan . tapi kejap perempuan , kejap lelaki .

nifi2408 said...

KY : sihat untuk mata kau nih ky :P

nifi2408 said...

PAKCEKK : a'ah . kena gerak kepala ke kiri ngan kanan , baru nampak .

nifi2408 said...

PAKCEKK : a'ah . kena gerak kepala ke kiri ngan kanan , baru nampak .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...