Monday, May 16, 2011

GAMBAR GAMBAR KREATIF

kat bawah ni ada macam macam gambar .
ade yang photoshop . ade yang real .
bagi aku laa ,
gambar gambar kat bawah ni sangattttt cool !
* dan creative jugak :D
so , aku nak share dengan korang .
checkitout !
titisan air :)

ada rasa teringin nak makan tak ? :P

urghh . my hairrr !!!

yehaaaa !!

sape yang suka snapping , boleh try cara ni :D

mata kat tangan ? aku heran =.="

yerkkk !!!

kuda atau kuda belang ? kompius !

gambar ni maybe real . tak dapat dipastikan :)

gatai !

smart editing kan ?? :D

"jaga mak kau baik baik bila aku takde nanti nak", kata bapak rimau .

dalam tuu !

sape sape yng boleh buat macam ni kat depan mata aku , aku bagi rm1000 . haha

wuiyyooooo~

rumah banyak tangga .

macam mana laa kangaroo tu boleh sampai kat situ . pelik aku . =.="

slamber je dia tarik jalan tuu . haha .

p/s : sape yang boleh buat pic aku makan panda , aku nak bagi hadiah ! haha :D

2 comments:

ABU said...

haha macam macam..:D

nova_leverage said...

boleh jadi idea ni tau :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...