Monday, May 30, 2011

CARA MENGELAKKAN KAKI MELECET

aku ada dengar petua ,
kalau tak nak kaki korang melecet bila pakai kasut baru ,
korang kena gigit bahagian kasut tu .
tapi ,
kita tak tau keberkesanan petua tu .
kena berserah je laa kan .
kadang kadang tak jadik jugak .
*macam haku =.="*
so , aku nak bagitau korang ,
cara nak elakkan kaki korang tu melecet bila pakai kasut baru .
*winkwink*
senang je .
korang ambik lilin .
*sebatang je dah cukup*
then , korang tenyeh kat bahagian kasut yang berkenaan .
siappppp !
lepas tu , boleh laa pakai dan jalan macam biasa .
insyaallah jadik !
selamat mencubaaa :D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...