Wednesday, May 25, 2011

BOIPREN YANG SWEET ATAU SUCK ?

korang ada bf ? bf korang baik tak ? ke menjahanamkan korang ? ke korang yang nak menjahanamkan diri sendiri ? upz . ter'emo' pulak . ni semua gara gara pasal daten milano yang mengaku takde dara tuhh . macam haremmmmm . korang , jom tengok gambar kat bawah ni ? heheh :P






nak kata sweet ,
macam buat sepah je .
nak kata suck ,
dia dah bersungguh tunjuk ikhlas dia tu .
tapi .
kalau boleh ,
aku nak boipren macam ni jugak !
sangat sweet ok !

p/s : inchek famy ,
jadi macam ni jugak boleh ?
sangat sweet laa .
skali skale buat macam ni ,
apa salahnya .
takde lahh kayu sangat :)

2 comments:

Aimi dan Pakcik Hashim said...

mcm susah ja nak buat

nova_leverage said...

tu laa . kene sanggup kuarkan banyak duit nih ! huhu .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...