Wednesday, May 11, 2011

bErLiAn


kat dalam dunia ni ade macam macam permata .
salah satunye berlian .
selalunye kite tengok berlian yang warne putih tu kan .
sebebnarnye berlian ni ade macam macam warne lain .
dan yang paling paling paling susah nak jumpe
ialah berlian yang berwarne hijau .
bukan zamrud tau .
yang agak agak macam hulk tu pun bukan sejenis berlian .
harap maklum .
yang kat bawah ni salah satu berlian hijau .
try yahoo yahoo tadi .
tak jumpe pulak image yang lain .
kalau korang ade jumpe .
share share lahh yea . :)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...