Thursday, September 16, 2010

kErEtA vS BiNi..??


hype uolz..dalam entry kali ni..aku nak citer tentang kebestan kereta berbanding dengan bini..ehehh~..entry kali ni aku buat sebab si die ada kereta kesayangan..n beliau selalu gunakan kreta daripada motor2 yang ada tu..kereta lagi best dari bini..??sebab..??jeng..jeng..jeng..

sebab yang pertama..,kalau korg pinjam kereta kawan korg pown..,kerta korg tuh kompem tak kan rasa jelez..betul tak..??betul kan..??kan..??kan..??

sebab yang kedua..,kereta lagi best dari bini sebab kalo ada jantan lain usha kereta korg..,korg tak kan rasa jelez pon..cuba kalo jantan tuh usha bini korg..??perghhh..mendidih beb~!lagi laa korg nak peluk bini korg tuh n cuba tarik perhatian die..betul tak wahai asben2 sekalian..??hahah..

sebab yang ketiga..,kereta korg tuh korg buleh pakai tetiap hari tanpa henti kalo korg suka..kalo bini korg..??korg ajak die jalan2 ikut korg non stop..??mesti die mengadu letih laa..tak larat laa..penat laa..macam2~!!

sebab keempat..,kereta lagi best dari bini sebab kalo korg berkemampuan..,korg buleh beli dua tiga bijik kereta..kereta2 korg yang lain tuh kompem tak de perasaan jelez kat kereta2 korg yang lain..cuba kalau bini korg pulak..??dapat tau korg ada yang lain..alamatnya tak buleh masuk rumah laa korg..hahah..

selain tuh..kereta korg tuh..,korg buleh pomen sesuka hati sendiri..tak denya kereta korg tuh nak membebel tak tentu pasal..kan..??kan..??kan..??heeee~kalo bini korg pulak..kompem dapat high five kat muka kalo die dapat tau korg gunting sikit rambut die..

lagi..korg tak perlu laa nak reka alasan dan sebab2 korg balik lambat..kereta korang tuh..,tak kesah pon..ntah2..,korg bawak skali kereta korg tuh..,yea tak..?? sebab yang seterusnya..,,kereta tak mengalami sindrom pms..hehe..korg pon bebas nak guna kereta korg tuh bila2..kalo bini korg laa kan..time nak manja2 sikit.,mesti bagi alasan tengah uzur..kalo kereta korg..,no need..anytime buleh bawak die..sakit pon jarang2..hahah..

hurmmm..so..??laky2 sekalian..buleh laa gune alasan2 ni untuk bertekak dengan bini korg yea..tapi..jangan pulak cakap kat bini kkorg tuh..,aku yang rekemen alasan korg tuh..tak pasal2 masuk spital kang aku ni..hahah[o][u][t]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...